lördag 25 juni 2011

Är precis hemkommen från Skåne. Känns skönt men ändå inte skönt på något sätt.

Fick nästan en hjärtattack på T-centralen, vad mycket folk där är! Efter tre veckor i Lomma har jag blivit van vid lugn och stillhet. Där är det emellertid lite för lugnt, som upplagt för att jag ska bli uttråkad.

På tåget upp satt jag bredvid tre pratiga pinglor i 60-års åldern, de var av sorten "vi ska förverkliga oss själva genom att resa runt i alla världens länder och köpa batiktröjor av fattiga barn och spela obskyra afrikanska instrument vid lägerelden". Hipsters gone old. Usch.

Nu är jag hemma i alla fall, imorgon tänkte jag städa i garderoben och frigöra lite plats, vi har verkligen brist på utrymme här och ju stökigare man har det desto mindre saker får plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar