måndag 19 september 2011

Gör allt för att inte plugga, till och med bloggar! Gick upp ganska sent och har sovit väldigt gott i natt.

Jag och Olle tittade på Animal Kingdom igår, jag trodde kanske att den skulle vara lite mer fartfylld än vad den faktiskt var. I realiteten var den väldigt långsam. Helt okej men verkligen inte "top of the line" så att säga.

Borde läsa om TF och YGL nu men känner mig inte sådär jättepeppad. Statsrättens grunder var en bättre bok, denna är mest tråkig och jobbig och gör att jag somnar hela tiden...

(och ja Jenny, jag har läst din twitter idag)

Jag är i akut behov av nya kläder, ny bh, nya höstskor och ny höstjacka. Ja allt, och så såklart ett kamerahus också. Jag är så irriterad på min Canon EOS 400D, den har dålig autofokus och är extremt trög. Jag tror jag har växt ifrån nybörjarsystemkameran och behöver något lite dyrare för att nå upp till mina krav.

Det är ok att vilja ha en ny intalar jag mig själv, jag har faktiskt haft min gamla i 6 år nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar