onsdag 4 januari 2012

Jahopp, idag är dagen då jag fick mitt första BA. Ämnet var Europarätt och läraren kan ju ta och stoppa upp sig någonstans där solen aldrig skiner. Som tur var gjorde vi tentan innan jul så nu har jag viss distans till det hela även om jag såklart ändå kommer överklaga.

Känner mig nu apstressad på grund av att Olle vill att vi ska gå på en massa visningar i helgen (vilket vi verkligen borde), jag ska styla lägenheten och fixa allt med det (åka till Ikea, mäta upp brädor som ska bytas ut i köket och se till att allt är fint och matchar) och tentaplugga eftersom jag har tenta nästa vecka. Otaggad är bara förnamnet. Dessutom tänkte jag och Olle gå på bio i helgen, vi får se hur det blir med den saken.

I övrigt är jag taggad inför nya kursen i civilrätt. Det ska bli kul att läsa lite riktig juridik och längre kurser istället för de små fjuttarna vi haft denna terminen. Snacka om ångest inför en sådan tenta dock, 22.5 hp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar