tisdag 5 juli 2011

God morgon!

Ska träffa en kompis från gymnasiet idag som är här i Stockholm på besök. Hon har varit i Aussie i ett år nu så vi har inte setts på länge.

Skrev klart min 8 sidor långa sammanfattning igår, nu måste jag bara fixa med källorna och korrigera lite meningsuppbyggnad och så, sedan ska den lämnas in!

Tänkte börja med uppgift 2 idag när jag kommer hem. Ska läsa ett antal artiklar och göra ett slags metodanalys. Det ska nog gå bra. Det är roligare än att skriva en sammanfattning.

Angående stolarna jag och Olle köpt på IKEA så fick jag en avi i mobilen för att gå och hämta dem på ICA. Vi beställde hemkörning och om det då är fel på stolarna så får de väl köra hem ett par nya, inte skicka med posten! Aldrig att jag kommer kunna bära två stolar från ICA och hit! Har skickat ett mail och klagat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar