fredag 8 juli 2011

Idag är sista dagen i Stockholm på två veckor. Imorgon drar jag och Olle till Marocko.

Resan kommer att se ut ungefär såhär:
- Marrakech (+Essaouira) 5 nätter
- bil över Atlasbergen och in i öknen (Erg Chebbi) 4 nätter
- Tåg från Fez (där vi blir avsläppta efter turen) till Casablanca
- Casablanca 5 nätter
- Marrakech 1 natt

Däremellan ska jag försöka studera lite, det har inte blivit mycket av det de senaste dagarna. Jag kan inte koncentrera mig bara! Helt otroligt. Ska försöka läsa en artikel idag och sedan får det vara bra minsann. Mitt på dagen lär vi antagligen inte kunna vara ute pga värmen, då kan jag ju sitta och plugga lite.

Detta blir antagligen sista inlägget i Sverige. Hade tänkt försöka uppdatera bloggen lite under resans gång, vi får se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar